Обмін і повернення товару в інтернет-магазині VOK.KH.UA
На товари, придбані на сайті vok.kh.ua , поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти недорозумінню, просимо Вас звернути увагу на наступний порядок виконання процедури обміну або повернення товару.
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
1. Товар ненадлежащего качества: несправжній, має істотні недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-поставщика);
2. Товар відповідної якості, але з яких причин не підошов, при цьому товар не був використаний, збережена цільність упаковки (пломби і т.п.) і розрахунковий документ. В магазині представлені різні товари, які відповідають законодавству – підлежати обміну і повернення або наоборот не підлежати обміну або повернення у зв’язку з такою групою.
Обмін товару у зв'язку з його невідповідністю або його порча безкоштовно надається за рахунок відправника за написом «Акта», який одержувач просить приєднатися до співробітника поштової служби в момент звернення до такого випадку.
Повернення товару (у зв'язку з особливими причинами покупця після "оформлення" - це фактичний момент підтвердження і згоди, виправлення товару або підтвердження під час телефонної розмови з менеджером) - виявляється за рахунок покупця.
2. Адреса для повернення та обміну товару:
-На склад: 61105, г. Харьков, Аэрокосмический проспект, 183А (для жителей г. Харькова).
-На відділенні Нової почти: г. Харьков, поштовое отделение №19 (1110 кг)
-Кривуля Олег +380662949794
При оформленні повернення через відділення Нової пошти, вкажіть оціночну вартість, відповідно до ціни товару. Послуги «Зворотна доставка» і «Послеоплата» необхідно відмінити.
Товары должного качества
До товару належної якості ставляться всі товари, які не були у використанні, а також збережені їх товарний вид. Повернення підлягає тільки новому товару, що не має слідів використання і не знаходився в експлуатації, за умови:
- збереження товарного виду та споживацьких його властивостей;
- інших слідів використання і забруднень;
- збереження пломб, ярликів, бірок, захисних пленок;
- збереження заводської маркировки;
- целостности, невредимости, сохранения всех частей индивидуальной (заводской) упаковки.
Хто оплачує пересилку товару відповідного і ненадлежащего якості?
• При поверненні або обміні товару відповідної якості ми не возмещаем витрати, пов'язані зі вартістю послуг за доставку товару. У разі відмови від товару вартість послуги по доставці оплачується покупцем.
• При поверненні або обміні товару ненадлежащего якості ми возміщаємо всі витрати, пов'язані з вартістю послуг по поставці товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортної компанії в іншому місті, згідно з деклараціями (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги по доставці оплачується покупцем!
Возврат средств
Після отримання та огляду товару протягом 5 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити, за якими була здійснена оплата за товар.
У разі виникнення питань обміну і повернення товару можна регулювати шляхом переговорів між покупцем і адміністрацією магазину. Для цього просто зв'яжіться з менеджером будь-яким зручним для вас способом.
Усі відносини регулюються відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".