Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Алюмінієвий радіатор MIRADO 600/96

Артикул mstr896
В наявності
335 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Алюмінієві радіатори “MIRADO” широко застосовуються з будь-якими системами опалення. Радіатор виготовляється на сучасному обладнанні зі спеціального підготовленого алюмінієвого сплаву, який відповідає стандартам якості ENAB46100. Це дозволяє забезпечити комфортну експлуатацію не менше ніж на 50 років. Алюмінієві радіатори MIRADO представлені трьома моделями з міжосьовими відстанями 500,600 і 300 мм.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Міжосьова відстань L, мм 600

Глибина секції В, мм 96

Ширина секції С, мм 80

Висота секції А, мм 675

Об'єм теплоносія я, л 0,48

Тепловіддача однієї секції Δt=70°C, Вт 246

Тепловіддача однієї секції Δt=60°C, Вт 216

Тепловіддача однієї секції Δt=50°C, Вт 186

Максимальна температура теплоносія , °С 120

Максимальний робочий тиск , Бар 16

Випробувальний тиск, Бар 24

Значення водневого показника , рН 6,5-9,0

Гарантія 15 років

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

 

Способи доставки

Новая пошта

Строки доставки: 1-3 дня (вартість доставки від 80 грн.)

2.) Адресна доставка кур'єром до дверей (Нова пошта) по Україні

Строки доставки: 1-3 дня (вартість доставки від 100 грн.)

3.) Самовивіз  м.Харків, Аерокосмічний проспект (Гагарина), 183А

Оплата

-Онлайн-оплата за кредитною та дебетовою картою Visa/MasteCard (portmone)

-При виборі цього способу оплати " Сервісом онлайн оплати " portmone " додатково стягується комісія розміром 2,2% від вартості замовлення.

 

-Оплата при отриманні (Нова Пошта): Оплата товару в момент його отримання на пошті .

- Додатково отримати комісію за послугу "Післяплата" від компанії NovaPay - 20 грн. за надання послуг + 2% від суми грошового переказу. Оплата при отриманні товарів у відділенні кур'єрської служби «Нова пошта». Оплата виробництва після повної перевірки отриманого товару на відповідність у замовленні, а також за можливість будь-яких пошкоджень. Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника, у кур'єрі та при оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, якими підтверджуєте факти перевірки посилки на відповідність вашого замовлення, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом комплекту товару, його та не маєте претензій. до інтернет-магазину та компанії перевізника

 

-Гот івка

Обмін та повернення товару в інтернет-магазині VOK.KH.UA

На товари, придбані на сайті vok.kh.ua , поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів” . Щоб запобігти непорозумінню просимо вас звернути увагу, на наведений нижче порядок виконання процедури обміну або повернення товару.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, які неможливі його використання (провину компанії-виробника або компанії-постачальника); Товар належної якості, але з причин, з яких не підійшов, при цьому товар не був у використанні, збережена цільність упаковки (пломби тощо). ) та розрахунковий документ.У магазині представлені різні товари, які відповідно до законодавства – підлягають обміну та поверненню, або навпаки не підлягають обміну чи поверненню у зв’язку з такою групою.
Обмін товару у зв’язку з його невідповіддю або його псування надається безкоштовно за рахунок відправника за наявністю «Акту», який одержувач просить приєднатися до співробітника поштової служби в момент настання такого випадку.

Повернення товару (у зв'язку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це фактично момент підтвердження та надання згоди, про надсилання товару або підтвердження під час телефонної розмови з менеджером) - активується за рахунок покупця.

Адреса для повернення та обміну товару:

2. Адреса для повернення товару
  -На склад: 61105, м. Харків, Аерокосмічний проспект, 183А (для жителів м. Харків)

- На відділення Нової пошти: м. Харків, поштове відділення № 19 (1110 кг) 

-Кривуля Олег +380662949794
При оформленні повернення через відділення Нової пошти необхідно вказати оцінку вартості, відповідно до ціни товару. Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» необхідно скасувати.

3. Повернення коштів за товар

- На день (номер картки та ПІ власника банківської картки)
- Кошти повертаються на Вашу карту протягом 2-7 днів після отримання та огляду нами Вашого повернення.

Товари належної якості

До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:

збереження товарного вигляду і споживчих його властивостей;

інших слідів використання і забруднень;

збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;

збереження заводського маркування;

цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.

Хто вимагає за пересилку товару належної та неналежної якості?

При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуги з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов’язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

Після отримання та огляду товару протягом 5 робочих днів, які будуть повернуті на реквізити, з яких була здійснена оплата за товар.

У разі виникнення питань щодо обміну та повернення товару можна регулювати з менеджером будь-яким зручним для вас способом.

Усі відносини регулюються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Вгору