Обмін та повернення товару в інтернет-магазині VOK.KH.UA

На товари, придбані на сайті vok.kh.ua , поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів” . Щоб запобігти непорозумінню просимо вас звернути увагу, на наведений нижче порядок виконання процедури обміну або повернення товару.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з яких причин не підійшов, при цьому товар не був у використанні, збережена цільність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ.

У магазині представлені різні товари, які відповідають законодавству – підлягають обміну та поверненню, або навпаки не підлягають обміну чи поверненню у зв’язку з такою групою.

Обмін товару у зв’язку з його невідповіддю або його псування надається безкоштовно за рахунок відправника за наявністю «Акту», який одержувач просить приєднатися до співробітника поштової служби в момент настання такого випадку.

Повернення товару (у зв'язку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це фактично момент підтвердження та надання згоди, про надсилання товару або підтвердження під час телефонної розмови з менеджером) - активується за рахунок покупця.

Адреса для повернення та обміну товару:

2. Адреса для повернення товару
  -На склад: 61105, м. Харків, Аерокосмічний проспект, 183А (для жителів м. Харків)

- На відділення Нової пошти: м. Харків, поштове відділення № 19 (1110 кг) 

-Кривуля Олег +380662949794


При оформленні повернення через відділення Нової пошти необхідно вказати оцінку вартості, відповідно до ціни товару. Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» необхідно скасувати.

Товари належної якості

До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:

    • збереження товарного вигляду і споживчих його властивостей;
    • інших слідів використання і забруднень;
    • збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
    • збереження заводського маркування;
    • цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.

Хто вимагає за пересилку товару належної та неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуги з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов’язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

Після отримання та огляду товару протягом 5 робочих днів, які будуть повернуті на реквізити, з яких була здійснена оплата за товар.

У разі виникнення питань щодо обміну та повернення товару можна регулювати шляхом перемовини між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього просто зв'яжіться з менеджером будь-яким зручним для вас способом.

Усі відносини регулюються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».