Обмін та повернення товару в інтернет-магазині VOK.KH.UA
На товари, придбані на сайті vok.kh.ua , поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів” . Щоб запобігти непорозумінню просимо вас звернути увагу, на наведений нижче порядок виконання процедури обміну або повернення товару.
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, які неможливі його використання (провину компанії-виробника або компанії-постачальника); Товар належної якості, але з причин, з яких не підійшов, при цьому товар не був у використанні, збережена цільність упаковки (пломби тощо). ) та розрахунковий документ.У магазині представлені різні товари, які відповідно до законодавства – підлягають обміну та поверненню, або навпаки не підлягають обміну чи поверненню у зв’язку з такою групою.
Обмін товару у зв’язку з його невідповіддю або його псування надається безкоштовно за рахунок відправника за наявністю «Акту», який одержувач просить приєднатися до співробітника поштової служби в момент настання такого випадку.
Повернення товару (у зв'язку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це фактично момент підтвердження та надання згоди, про надсилання товару або підтвердження під час телефонної розмови з менеджером) - активується за рахунок покупця.
Адреса для повернення та обміну товару:
2. Адреса для повернення товару
-На склад: 61105, м. Харків, Аерокосмічний проспект, 183А (для жителів м. Харків)
- На відділення Нової пошти: м. Харків, поштове відділення № 19 (1110 кг)
-Кривуля Олег +380662949794
При оформленні повернення через відділення Нової пошти необхідно вказати оцінку вартості, відповідно до ціни товару. Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» необхідно скасувати.
3. Повернення коштів за товар
- На день (номер картки та ПІ власника банківської картки)
- Кошти повертаються на Вашу карту протягом 2-7 днів після отримання та огляду нами Вашого повернення.
Товари належної якості
До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
збереження товарного вигляду і споживчих його властивостей;
інших слідів використання і забруднень;
збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
збереження заводського маркування;
цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.
Хто вимагає за пересилку товару належної та неналежної якості?
При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуги з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов’язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!
Повернення коштів
Після отримання та огляду товару протягом 5 робочих днів, які будуть повернуті на реквізити, з яких була здійснена оплата за товар.
У разі виникнення питань щодо обміну та повернення товару можна регулювати з менеджером будь-яким зручним для вас способом.
Усі відносини регулюються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».